Společenský skandál je o to větší, …
Společenský skandál je o to větší, že jako herečka a zpěvačka totálně propadla. Muži po ní však šílí a ona si svoji popularitu užívá. Spousty bohatých milenců, je posedlá touhou a tělesností, je doslova fyzicky závislá na sexu… je zkrátka ztělesněním všech hříchů a nectností. Ženy ji pochopitelně nenávidí, neboť jim odvádí muže z ložnic. Nana si svoji roli vychutnává a užívá. Naučila se s muži manipulovat, využívá je jen pro své cíle. Už nemá rodinu. Maximálně se stará jen o svého malého syna Ludvíka, kterého vychovávají známí a služebné. Ona Chce být bohatá, slavná a respektovaná, zkrátka regulérní příslušnice pařížské smetánky. Výtahem do těchto společenských vrstev se jí stává vztah s hrabětem Mufatem, který tváří tvář doslova jejímu pohlaví ztrácí veškeré zábrany a investuje do Nany pohádkové sumy miliónů zlatých franků. Ostatní muži mu jen závidí a čekají na svoji příležitost. Ta se samozřejmě dostavuje a oni jí bohatě využívají. Nana jako samice ovládla v podstatě celé město. Je zosobněním touhy, chtíče a neřesti. Režim druhého císařství se ocitl na pokraji morálního rozkladu. Hříchy jsou již do nebe volající, kvůli Nanině touze krachují celé doposud vážené rodiny, páchají se sebevraždy, konají souboje… A Nana se vyžívá ve svých prostopášnostech. Symbolický závěr: totální krach všech hrdinů, bankroty, skandály, Nanu okrádá už i služebnictvo… Nakonec onemocní černými neštovicemi, její nádherné tělo se proměňuje v podivný biologický materiál, hrozné umírání, opuštěna všemi, její krása je pryč, zbývá jen její opak, dvacetiletá stařena… Symbolicky je její smrt i smrtí režimu druhého císařství, který jí umožnil jako lehké dámě udělat takovou váženou kariéru…